Громадська організація «Центр суспільного розвитку «ІНТЕР-АКЦІЯ» провела з 21 по 22 вересня 2019 року опитування мешканців столиці (загалом опитано 1350 респондентів у м. Київ. Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%), в ході якого респонденти надали відповіді на 5 питань, а саме:
1. Як Ви оцінюєте стан справ у Києві?
Незважаючи на масштабну критику роботи київського міського голови В.Кличка останніми місяцями, стан справ у Києві оцінили як «позитивний» та як «скоріше позитивний» більше половини респондентів – 51,6%. «Скоріше негативним» та «негативним» вважають стан справ у столиці 34,6% респондентів.
2. Оцініть за 5-бальною шкалою рівень роботи Київського міського голови Віталія Кличка? (Де 1 – незадовільно, а 5 – відмінно)
Знову таки, незважаючи на масштабну критику роботи Київського міського голови, респондентів, які поставили роботі В.Кличка позитивні 4-5 балів, виявилась більшість – 36,2%. Середню оцінку в 3 бали виставили 22,8% респондентів, в той час як незадовільні оцінки 1-2 бали поставили 30,4% респондентів.
3. Про яку з цих політичних партій Ви знаєте?
До п’ятірки найбільш відомих мешканцям Києва політичних партій та об’єднань, на думку респондентів, належать ВО «Батьківщина» (90,2% респондентів), «Слуга Народу» (89,1%), «Європейська Солідарність» (73,4%), «Радикальна партія Ляшка» (71,1%), «Опозиційна платформа – За життя» (60,1%). До найменш відомих партій серед мешканців столиці потрапили «Сила Людей» (15,9%), «Наш Край» (16,1%), «УКРОП» (22,6%), «Відродження» (23,9%), «Партія Шарія» (24,2%).
4. За яку з них проголосували б?
Зі значною перевагою очолила рейтинг партія «Слуга Народу» – за неї проголосувала б більшість респондентів всіх вікових груп – 36,7%. Друге місце посіла ВО «Батьківщина» (19,0%), третє – «Європейська Солідарність» (12,3%). До лідерів політичних уподобань киян увійшли також «Опозиційна платформа – За життя» (7,9%), та «Громадська позиція» з «Голосом», які розділили п’яте місце з показниками 5,2% та 5,1% відповідно.
5. З яких джерел ви отримуєте інформацію про новини міста?
Основними джерелами отримання інформації про життя міста респонденти назвали національні канали (57,6%), соціальні мережі (54,7%), місцеві телеканали (36,7%), месенджери (27,2%) та газети (26,2%). Показовим є низький результат як джерела інформації телеканалів (національних (27,7%), місцевих (36,7%) та газет (26,2%) у респондентів віком 18-29 років та значна перевага у вказаної вікової категорії соціальних мереж — 71,0%) та месенджерів (43,8%).